Stan med Nora

Hugo fick vara hemma frĂ„n dagis idag. Jag bjöd barnen pĂ„ lunch i solen pĂ„ ceasars ! Supertrevligt. Vi hade Ă€ven sĂ€llskap av Nora my love ❀




JĂ€ttegott och solen vĂ€rmde. ThĂ€nx för d. LĂ€ngtar tills sommarn nu. Köpte en bikini idag som satt bra. Tycker alla bikinis sitter sĂ„dĂ€r annars men denna 👌
Ludde spanar in min röv.. Tur nĂ„n gör det đŸ˜±đŸ˜‚ köpte Ă€ven nĂ„gra ringar pĂ„ ur och Penn. Min favoritaffĂ€r đŸ˜» Ă€lskar deras reor 🙏

Nu ska jag upp efter att ha försökt lĂ€gga barnen i tvĂ„ timmar assĂ„ jag har inget liv đŸ˜©
Det blir film och situps och armhĂ€vningar sĂ„ jag slipper skĂ€mmas i vassen i sommar 😂 puss sĂ„lĂ€nge 💋💋

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0