Och en utgÄng pÄ det..!

I onsdags var jag och min bardomsvĂ€n Marre pĂ„ barolo och kĂ€kade gott đŸ˜» underbart att trĂ€ffas och snacka skit. Om allt och inget, gammalt och nytt

Grymt gott 👌 och en jĂ€vla massa rosevin 🙊

Sedan kom vÄran gemensamma barndomskompis ocksÄ fr Pershagen ner och joinade oss pÄ ett eller tvÄ glarre vin

Ett par gamla kompisar knackade pÄ rutan och sa vi skulle komma till olearys dÀr Kings va som hade vunnit sm guld. DÀr vare draaaag
Jag och Rebecca som inte hade hörts pÄ typ 2 Är (trÄkig historia)
Tur killen vi skulle ta kort pĂ„ kom med pĂ„ bild 😂👏 jĂ€vla rolig kvĂ€ll som avslutades med taxi hem. Jag Ă€r sĂ„ harig 🙊🙈
Snart blir det fler utgĂ„ngar och en jĂ€kla massa möhippor đŸ˜»đŸŽˆ
Mi Lajk 💋


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0