Hej

💯 Ă„r sedan nu


Jag har gjort hĂ„rförlĂ€ngning ❀
Jag har varit pÄ barolo i löv it. Tar alltid samma rÀtt ocksÄ. Pasta med scampi



Vi firade Hugos kusin Hilma som fyllde 3. De bor pÄ en bondgÄrd sÄ hugge fick pussas med 3 v gammal kyckling
Vi har en vegetarian i vĂ„rat hem. Undan Ă€lskar grönsaker. (Iofs kött ocksĂ„) allt han stoppar i sin mun Ă€r mmmmm mmmmmm 😂😂😂
Han gĂ„r lĂ€ngst möbler. 
Eller Ă„ker i den 👍
Han gillar nappar lika mycket som storebror
Dom Ă€lskar varandra dom hĂ€r tvĂ„ ❀ 


IgÄr.... Va va hela dagen pÄ torekÀllberget


BĂ„da ungarna Ă„t korv och Ludde Ă€lskade djuren. Han blev svinförbannad nĂ€r vi gick ifrĂ„n tupparna 😂 vi fick klappa ett nyfött lamm som Ă„t ur en nappflaska. Jag vill ha ett lamm 🙊
L busar nÀstan hela tiden nu för tiden
Jag i mitt LÅNGA hĂ„r... Ska locka det och fixa till alla bröllop 👌 

Vad ska man göra idag dĂ„? Det Ă€r typ svarta moln ute đŸ˜± puss

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0