HÀÀÀj

Hugo gick och la sig sent idag. M,s bror sover hĂ€r ikvĂ€ll. Herre Gud vad han ska diskutera allt. đŸ˜±

Jag lagade min favoritrĂ€tt ikvĂ€ll. Stekt falukorv och stuvade mackisar ❀ Maj gad vad gött
Imorgon blir det lĂ„ngpromenad igen efter nĂ„gra dagars uppehĂ„ll. KĂ€nner i kroppen att jag har gĂ„tt ner. Ser pĂ„ klĂ€der ocksĂ„ sĂ„ jĂ€vla najs. 

IgÄr va vi ute vid Gripsholms slott och mös i solen. Tog lite kort för en gÄngs skull





Sedan drog vi hem till Sylvia och Jens pÄ fika och lek ute. Vi avslutade kvÀllen pÄ Burger king
Mitt hjĂ€rta ❀❀❀


Hade löshĂ„r 👌 love it. Ska sĂ€tta i Ă€kta nu till sommarn och alla bröllop 

Puss nu ska jag spela candy crush 🙊

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0