Dagen

Jo rÄ.. Andrea och barnen kom hit och fikade/lekte.
H har kollat pĂ„ kungfu panda 2 och jag har pluggat körkort medan L sov lunch. Hade fel pĂ„ nĂ„gra saker men de mesta va Ă€ndĂ„ rĂ€tt svarat 😅


Den sista fattar jag ingenting av??? AssĂ„ herregud jag kommer aldrig fĂ„ körkort 😭😭😭😭 vadĂ„ nödutgĂ„ng 😂

Jag lagade fisk och potatis med remouladsÄs till middag. NÀr kidsen sov sÄ glodde jag och M pÄ en skitbra film

Den va sĂ„ jĂ€vla bra/hemsk/tragisk och jag hade grĂ„tfest sjĂ€lv i soffan för M somnade. 

Imorgon ska jag ut och kĂ€ka med Vickan taberman och Carla pĂ„ styrbjörns. Det blir spĂ€nnande. V skulle gifta sig om ett par dagar men de gjorde slut i stĂ€llet. , sĂ„ hon ska berĂ€tta allt imorgon. Stackarn... Fan va hemskt. NĂ€r man har skickat inbjudningar, köpt klĂ€nning testat bröllopstĂ„rtan osv 😳💔

En bild pÄ min gosunge som lekte med bilar imorse.

Anton har lĂ€rt honom att sĂ€ga brum brummmm nĂ€r han kör med dom. đŸ˜»đŸ‘ sĂ„ himla gulligt.. ❀ Nu ska jag surfa pĂ„ Tradera 😂 livets onödigaste skit men ack sĂ„ roligt 💋

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0