Borde sova...

Ska pĂ„ möhippa imorgon och ska med ett tidigt tĂ„g. 
Kl Ă€r skit mycket och borde verkligen sova för lĂ€nge sedan. 

Jag och barnen hade en slapp morgon hemma med pannkaksfrulle och mys


Vi tog tĂ„get till Sthlm och gick en lĂ„ng stund pĂ„ Ă„hlens. Köpte lite nödvĂ€ndigheter som vĂ„tservetter napphĂ„llare osv. Vi gick till buttricks dĂ€r H köpte lite prylar. Han fick en sushirulle 🍣🍣🍣 fatta att han Ă€lskar det sĂ„ mycket. 
Vi köpte hallon och jordgubbar pÄ Hötorget. Vi trÀffade min farbror Andres och inger dÀr och stod och babblade en stund. Sedan blev det middag pÄ koh paniang SÄ gott .





Mina boys... Älskar restaurangen. Hade bara varit pĂ„ den pĂ„ söder innan. Jag gillar ju Thailand och det kĂ€nns som man Ă€r dĂ€r nĂ€r man kommer in pĂ„ restaurangen. NĂ€st bĂ€sta i Sthlm enl mig efter fondyboden đŸ˜»đŸ™

Nej nu mĂ„ste jag fan sova đŸ˜© natti

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0