Strand och regn

Tja 😀

Idag Ă„kte vi till kilyos-strand.
JĂ€ttefin men det blĂ„ste och var rĂ€tt molnigt. Det tog typ en H och 15 min att ta sig dit och Ludde sov hela vĂ€gen. SĂ„ skönt.












Vi smörjde barnen med 50 Ă€ndĂ„ och det var nog bra för bĂ„de jag och Mattias var helt röda nĂ€r vi var klara pĂ„ stranden đŸ˜‚đŸ‘ŒđŸŒ.


Mitt vackra trött-troll pÄ vÀgen hem
jag och mitt andra vackra troll som ocksĂ„ var trött och sov i mitt knĂ€. NĂ€r vi satte oss pĂ„ bussen sĂ„ började det spöregna. Och nĂ€r vi skulle kliva av sĂ„ slutade det 😂 sĂ„n tur đŸ‘ŒđŸŒ


Vi Ă„t middag pĂ„ pizza hut och sedan gick vi faktiskt bara hem till hotellet och hĂ€ngde/lekte/kĂ€ka salta pinnar och spela iPad. 
Imorgon tror jag att det blir prinsöarna igen dĂ„ barnen Ă€lskade det. Men denna gĂ„ng blir det första ön. Det var strand och mĂ„nga badade men det var stenstrand (Ludwig gillar att ha sten, sand och snĂ€ckor i munnen tyvĂ€rr) men set finns det pĂ„ andra strĂ€nder ocksĂ„ sĂ„ man fĂ„r ju Ă€ndĂ„ passa och man sitter ju alltid med honom Ă€ndĂ„. H Ă€lskar att samla pĂ„ saker och vi har köpt hink sĂ„ han kommer nog att plocka snĂ€ckor och sten. đŸ‘đŸŒ bara det inte regnar
DĂ„ blir det antingen ett inomhus akvarium med hajar, eller den asiatiska sidan av Istanbul och lite shopping? Annars sooool ❀

Nu ska jag sova tidigt med mina smĂ„ som redan ligger och snusar. Dom brĂ„kar om att fĂ„ sova bredvid mig. 💔
Ludwig fĂ„r somna bredvid mig och H fĂ„r ha min telefon eller iPad och sedan nĂ€r han sover sĂ„ tar M honom och jag söver hugge 😂 sĂ„ jag fĂ„r sova bredvid min stora tjĂ€rna sen ❀❀❀ godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0