Kan inte sova

Det Ă€r varmt ,... Jag sĂ€tter pĂ„ acn, det blir för kallt och jag stĂ€nger av den. Osv osv.. Det Ă€r sand i sĂ€ngen dessutom 😭

Kom pĂ„ att jag har missat att lĂ€gga upp bilder frĂ„n massa viktiga hĂ€ndelser. Bla midsommar, tvĂ„ bröllop och en möhippa, lite sandlĂ„dehĂ€ng med kidsen osv.. SĂ„ jag tĂ€nkte bildbomba som nu . 
Ludwig ett Ă„r

Grönan med Sylvia 

Karneval/avslutning pĂ„ Hugos dagis ❀


Min badanka ❀
❀bröllop för Charlotte och David och Emily och midja pĂ„ samma dag. SĂ„ jag fick dela upp det..












Bad party hos Maria 




Att handla med 2 troll 😂

min fina underbara familj ❀


MidsommarđŸŽ‚â˜€ïž














Ellen 1 Ă„r

Ă„Ă„Ă„Ă„ de va typ alla bilder 😅
Hade raderat bilder frĂ„n Johannas möhippa 🙊 men tog typ inga Ă€ndĂ„ 😎

Nu Ă€r det sĂ„ dĂ€r in i helvette as varmt igen... Ac PĂ„ đŸ˜­âœ”ïž godnatt

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0