Istanbul

Hej kompisar ❀

Svacka!!! Har inte bloggat pÄ ett tag, men tÀnkte at nu jÀklar. Vi drog pÄ en spontanresa Till turklands huvudstad... Skitcool stad

Vi kom igÄr men tog typ inga kort frÄn den dagen..

frĂ„n Arlanda flygresan var halv-rolig med tvĂ„ trötta kids .. Men vi överlevde. 
IgÄr gick vi till en liten restaurang och bestÀllde in smÄplock. Typ stekta stora rÀkor, ostbricka och pommes och hummus typ. BÄda barnen Àlskar hummus= kikÀrtsröra
Sen blev det att sova tidigt efter flyget.. 

Idag

Vi drog till prins öarna.. Det skulle tydligen vara ett paradis för turkarna. Först Ă„kte vi tunnelbana och det var fan den frĂ€schaste tunnelbanan jag sett. 

Sedan fick vi ta en bĂ„t allt som allt med restiden tog typ 2h men lĂ€tt vĂ€rt det. Barnen Ă€lskade stranden 





H hÄller i en manet.. Syns knappt.!
pic frĂ„n bĂ„ten.. Sedan blev det middag pĂ„ donken och sedan bums i sĂ€ng.. Eller nej jag tog en dusch.. Det var fan en skrĂ€ck upplevelse. TvĂ„la in hela huvudet och insĂ„g sedan att det Bara fanns varmvatten 😂😂😂 har typ skĂ„llat hela kroppen . AJJ

Bild pĂ„ mig och hugge 
dom leker sjĂ€lva fast ihop ❀
sÄ jÀvla ball stad
tagen frÄn vÄran balkong
fikade med den hĂ€r skönheten idag. ❀
jag Àlskar frappucino mocka. Tar alltid samma

Den hĂ€r bilden tog matte frĂ„n bĂ„ten đŸ‘ŒđŸŒ
avslutar med en bild pĂ„ mina grisar. Dom Ă€r bĂ€st och gör livet vĂ€rt att leva. 

Istanbul Ă€r grymt sĂ„ hĂ€r faaar.. Kommer lĂ€gga upp bilder varje dag hĂ€r nu đŸ‘ŒđŸŒ bra va Helena đŸ˜‚â€ïž puss pĂ„ er

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0