Hej

Har precis fĂ„tt barnen i sĂ€ng.. Det hĂ€r med att dom alltid ska sova hos mamma đŸ˜‚â€ïž mina smĂ„ 
sÄ hÀr ligger vi och snusar... Förutom att jag har lagt L bredvid mig, sÄ jag kan blogga..

Idag..



Frulle.. Börjar bli less pĂ„ samma frulle varje dag nu. Nutella mackor 😂

Vi gick en promenad idag, och hittade lite smĂ„plock. Glas-underlĂ€gg, en tröja till mig, lite nagellack osv. Barnen fick turkisk konfekt och fĂ€rskpressad juice. 


VĂ€tskepaus..

Vi Ă„kte till (cisli- medieiköy) typ nĂ„tt sĂ„nt 😂 stort shopping center och kĂ€kade lunch. Normal lunch. Jag Ă„t pasta och matte kyckling pasta Hugo omelett.  L Ă„t frĂ„n oss.


Hugo köpte en hot wheels bana som jag ej tagit kort pÄ och jag köpte en tröja med glassar pÄ.

Ni behöver ju inte tĂ€nka pĂ„ hur jag ser ut i facet đŸ˜‚đŸ‘ŒđŸŒ
Vi hade en slapp dag med inga mĂ„sten. Tog dagen som den kom.. 
Vi gick och kĂ€kade middag pĂ„ ett stĂ€lle i nĂ€rheten av hotellet.. Tog in smĂ„plock. SĂ„nt Ă€r mysigt tycker jag. 

Imorgon Ă€r tanken att vi ska Ă„ka till en av prinsöarna. Det har inte varit strĂ„lande sol varje dag och det Ă€r inte kokhett hĂ€r heller, men imorgon ska det bli jĂ€ttefint, sĂ„ det gĂ€ller att passa pĂ„. 
Nu Àr det inte mÄnga dagar kvar hÀr. Ska bli skönt att komma hem faktiskt. SÄ kÀnner jag alltid. TyvÀrr
Jag Ă€r ingen sova borta mĂ€nniska men ett par dagar gĂ„r vĂ€ll an. 

Nu blir det sĂ€ngen för mig. Godnatt 💋

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0