HAHAHAHAHA

Jag mĂ„ste bara börja med denna bild 
jag bryter ihop. 😂😂😂
Jisses vad vi har garvat Ă„t denna bild

Vi började dagen med frulle pÄ hotellet.. Hugo fotade oss alla



Sedan tog vi tunnelbana till sultanahmet (den blÄ moskén) det Àr vÀrldens största palats.. Det var sjukt


Det var jĂ€ttehögt I tak men det syns inte pĂ„ bilden.. Jag Ă€r inte ett dugg intresserad av religion eller historia sĂ„ ag tyckte mest detta var slöseri pĂ„ en solig dag, men M ville sĂ„ gĂ€rna se detta 😂 vi var Ă€ven inne i Haga-Sophia en extremt stor kyrka, som blivit ett museum. 
Stor va?





NĂ€r vi Ă„kte hem, sĂ„ var det typ uppror i hela staden. Minst 300 poliser och galna skrikande mĂ€nniskor.. Det var tydligen Pride festival hĂ€r i Turkland. Folk tog kort med tv kamera pĂ„ mig och Hugo. (LĂ€r ju hamna pĂ„ turkiska nyheterna) đŸ˜‚đŸ‘ŒđŸŒ




Vi gick iaf till hotellet tills det hade lugnat ner sig. Sedan gick vi ut och kĂ€kade pĂ„ restaurang. . SĂ„ hĂ€r sĂ„g jag ut idag.. 

Ser ut som ett troll i hĂ„ret. 😂
L och M tog en middags selfie. Och pĂ„ tal om selfies, sĂ„ har varenda invĂ„nare hĂ€r nere en selfie stick 😂😭

Imorgon blir det stranden igen och prinsöarna fast denna gĂ„ng ö nr 1. 
Hörs imorgon ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0