Pw

Gick pĂ„ isen hem till Andrea idag. Fy farao vad halt det var idag. Inge kul alls... Jag har ju börjat att Ă€ta nyttigt och gĂ„ pws.. Har inte orkat tidigare men kĂ€nner mig jĂ€kligt motiverad nu. Vill rasa i vikt och tĂ€nkte verkligen kĂ€mpa för det.. Hemma hos Andrea sĂ„ trĂ€nade vi och gjorde iordning sallad.  
Lillfisen i Ellens gĂ„stol 
Spel time hemma
Min tokiga 4/5 Ă„ring

Imorgon kommer mamma som har stĂ€derskan hemma. NĂ€r ska jag dĂ„ gĂ„ ut och gĂ„ pw? TrĂ€na inne kan jag ju göra nĂ€r som helst. Jag gillar nĂ€mligen inte att gĂ„ ut och gĂ„ nĂ€r M har kommit hem och det Ă€r mörkt.. A jaa det löser sig. Mu Ă€r det natti natti med prinsarna ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0