Hooo hooo eko

Det hÀr med att blogga oftare???
Jag och mamma var i Trosa idag.. KĂ€kade pĂ„ punchkĂ€llaren . RĂ€kpasta. Sjukt smaskigt.. Hon köpte tvĂ„ heltguddomliga krukor till mig och huset 
SĂ„ jĂ€vla snygga. Kommer passa med fĂ„geltapeten som vi ska ha i köket 👌
LĂ€ngtar till flytten sĂ„ jag dööör. LĂ€ngtar varje dag. 

Min trĂ€ning gĂ„r sĂ„dĂ€r.. VĂ€ger 66 nu sĂ„ 10 kg kvar... Hejja. Försöker trĂ€na lite hemma ocksĂ„. Typ plankan, armhĂ€vningar, vikter , benböj osv... 
Promenader har jag typ lagt pÄ is efter IS helvetet som ligger pÄ backen som ALDRIG förvinner... Hujedamej.

Hugo pĂ„ vĂ€g till dagis imorse đŸ‘†â€ïž

RĂ€kan sjĂ€lv ❀
KĂ€rlek kĂ€rlek kĂ€rlek.. Älskar att ligga och snusa pĂ„ barnen nĂ€r dom sover.. 
Puss unge 💋💋💋
Älskadefina barn
Mormor och L
Ett vackert nybadat barn ❀
Han gillar mat
Min andra vackra pojke ❀ Med sin inte lika vackra transformer 😜

Nu ska jag gĂ„ och lĂ€gga Hugo. Kolla bara mina (min) dröm bröllopsklĂ€nning đŸ˜»â€ïž Herre vad snygg och mina tĂ€rnor ska ha dessa klĂ€nningar


Om man nĂ„gon gĂ„ng gifter sig ❀

Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0