...

Ligger fortfarande och försöker söva Hugo??? Sjukt jobbigt att han fortfarande ska somna bredvid en... Imorgon ska vi till min farmor pĂ„ lunch. Kul dĂ„ jag inte har trĂ€ffat henne pĂ„ lĂ€nge... Sen ska jag ta mig i kragen och plugga körkort..... Jag mĂ„ste fixa körkort innan flytten till hölö. Har Ă„ngest. Tycker det Ă€r jobbigt att börja. Hur ska man börja? Börja lĂ€sa boken eller? Jag fĂ„r iaf köra med Mattias nu. Haleluja 🙏

Och jobb? Ångest över det med.. Blir det Astra? FĂ„r hag komma tillbaka? Och nĂ€r isf? Vill jag tillbaka? 
Kanske inte Ă€r det smidigaste med hĂ€mtning och lĂ€mning med tvĂ„/treskift. De vet iaf att jag har flaggat för att jag vill komma tillbaka. 
NU somnade Hugo. 
 Jag ska ut och köra squats ;) hoppas verkligen pĂ„ resultat.. Har varit duktig med maten ocksĂ„.. Typ Ă€tit mellan 700-800 kcal om dagen och promenader pĂ„ det.. Vill gĂ„ ner ett kilo till sĂ„ jag vĂ€ger 65 nĂ€r vi Ă„ker till Vemdalen om en v.. Borde ju kunna losa ett kg om jag gĂ„r pws och Ă€ter nyttigt/mindre?? Den som lever fĂ„r se 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0