Bloggen bloggen

Vad jag inte har tid för dig.!
Synd Ă€r det. TĂ€nker pĂ„ hur kul det Ă€r att titta tillbaka hĂ€r och minnas allt. LĂ€gger ju mest upp bilder, men lite text kan ocksĂ„ va kul att lĂ€sa.. 

Januari Àr snart slut.. Jag har umgÄtts mkt med min familj dÄ Mattias varit ledig i 5 veckor. SÄjÀklaskönt att vara hela familjen varje dag (hela dagen)

Vi har varit pÄ badhus i bro. UrsÀkta mina 11 överkilon hujedamej
Jag delade omklĂ€dningsrum med denna skönhet. Mattias och Hugo hade grabb mys och bastade. Jag fick inga kort pĂ„ dem dĂ„ jag ej hade luren med in. SÅKLART ;-) 

Ludwig sitter sjĂ€lv nu och har fĂ„tt en tand ❀ En nedrre framtand till höger. Gullunge

Mina pojkar ❀
Detta lilla hjĂ€rta Ă€r inte sĂ„ tokig han heller. Min stora lilla kĂ€rlek ❀
Vi har spelat risk jag matte klara Anton och Sylvia. SÄ jobbigt att man aldrig orkar spela klart bara.. Anton var nÀrmast att vinna iaf .
Vi har byggt en monster-koja och tittade pÄ film i den. Ludwig fick semester och fick sova hos mormor och morfar.. Vi hade en dag bara för Hugo och vi var pÄ bio. Pingvinerna fr Madagaskar . Vi gick och Ät middag pÄ amazon efter. SÄ jÀkla mys


Jag har insett att jag och en person inte ska umgĂ„s mer..trĂ„kigt men behövligt kĂ€nner precis dom texten hĂ€r.. ❀


Hugo har en favorit app pĂ„ min lur och jag förstĂ„r honom 😂


Morfar med pojkarna och Wera en hund frÄn hundstallet

Hugo och Wera 
Skridskor Àr kul
Mitt blivande NHL proffs
Den hĂ€r med socker pĂ„ đŸ™Šâ€ïž
Ludwig och mormor
Jag och min trĂ€ning... AssĂ„ jag orkar inte men jag mĂ„ste... Imorgon gĂ„r jag till Andrea i Pershagen och jag försöker gĂ„ sĂ„ mkt jag hinner/kan och Ă€ta nyttigare.. Hoppas pĂ„ ett mirakel snart. 
HĂ€r Ă€r det 12 kg kvar. SĂ„ har gĂ„tt ner ett sedan denna bild togs.. Kör lite hemma övning och ska börja bli mycket striktare pĂ„ promenader.. NĂ€r H Ă€r pĂ„ dagis sĂ„ SKA jag ut och gĂ„. Hoppas pĂ„ att kunna lĂ€ra mig jogging snart ocksĂ„.. Ni vet jag DÖR efter typ en minut đŸ˜±đŸ”« fy farao vad jag har pissig kondis. 
Idag var vi (Mattias och Hugo) ute och Ă„kte pulka i Pershagen efter lunch med mormor. Man ser dem svagt mellan trĂ€den. Är sĂ„ dĂ„lig pĂ„ att ta bilder nu för tiden. TrĂ„kigt... Som jag skrev i början av inlĂ€gget sĂ„ har jag typ inte tid för bloggen. Mobilen tar allt för mycket tid frĂ„n barnen Ă€ndĂ„. Seriöst det Ă€r hemskt. Funderar pĂ„ att ta bort fb och ig. Man blir ju knĂ€pp. Jag gĂ„r in och kollar vad folk gör ofta. Oftare Ă€n vad som faktiskt Ă€r okej. Just nu sover ju barnen och M kollar nĂ„gon film som jag Ă€ndĂ„ inte ville se. LĂ€ser inte bloggar lĂ€ngre heller. Har det typ blivit lite (ute) kanske? 
Nu ska jag gĂ„ och lĂ€gga mig sĂ„ att jag Ă€r mĂ€nniska imorgon nĂ€r Hugo ska till dagis och jag ska gĂ„ till Pershagen.. God mat pĂ„ er och hoppas vi hörs snart igen ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0