Ålarn

Idag knĂ€ckte Ludwig nöten och började att ta sig framĂ„t 😊 min duktiga duktiga lilla skogsmus ❀
Emma hos min farmor hĂ€nde det.. Vi var dĂ€r och lekte lite, blev bjudna pĂ„ lunch. (Stuvade makaroner och falukorv) det finns inget godare Ă€n svensk husmanskost 👍

Jag lagade tyvĂ€rr ocksĂ„ korv till middag men det blev korv i ugn med potatismos. Ludwig gillar verkligen inte potatis har jag mĂ€rkt. HjĂ€rtat... 

Imorgon ska jag lura med mig killarna till Trosa . Jag hittade en tröja nĂ€r jag var dĂ€r med mamma, sĂ„ jag tĂ€nkte ringa till affĂ€ren och frĂ„ga om den finns kvar. Det Ă€r tveksamt dĂ„ den var pĂ„ rea. Men vĂ€rt ett försök. 
Annars hade jag tĂ€nkt köpa hem nĂ„got riktigt smaskigt till middag och laga. Typ muskor i vitvin och rĂ€kor eller lax. Gud sĂ„ gott. Är hungrig just nu haha
SĂ„ jĂ€kla jobbigt att alltid va lite smĂ„humgrig. Men Ă€ndĂ„ vĂ€rt det dĂ„ jag ju verkligen vill tappa alla mamma kilon nu... FĂ„r gĂ„ en pw i Trosa annars imorgon 👍

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0