Mys helg

AssĂ„ herregud.. Idag tappade Hugo sin första tand :-O.. Vi var pĂ„ Mio och fikade, och han bet i en (tydligen jĂ€vligt hĂ„rd kaka) och plopp sĂ„ lossnade hans nedre framtand 
Älskade vĂ€n. ❀ han Ă€r sten nöjd. Han kĂ€nner sig jĂ€ttestor. Vi har stoppat tanden i ett glas med vatten för Hugo Ă€r helt sĂ€ker pĂ„ att tandfen kommer inatt nĂ€r han ligger och sover och byter ut tanden mot en peng...
Mmm jag tror jag skymtade en tand-kĂ€rring nĂ€r jag klev ur duschen förut ;-) haha. 
En guldtia fÄr rÀcka. Mer hade jag inte. Haha. Hoppas han inte tycker fen Àr snÄl ;-)

I helgen har vi varit i SkÀrholmen och köpt pyssel pÄ panduro. Sten nöjd Hugo som Àlskar pyssel . Han och matte drog ivÀg till toys R us och köpte en hotweelsbana bara sÄdÀr.. Jag harfÄtt en odd molly tröja som jag var helt kÀr i. FrÄn Trosa och affÀren lady M.

Imorgon blir det att ringa folktandvĂ„rden för rĂ„d/besök ang Hugos tand. Han Ă€r ju lite liten att tappa tĂ€nder 4/5 Ă„r gammal. 
FĂ„r se vad dom sĂ€ger... 

Mina Ă€lsklingar badade imorse ❀ TĂ€nk att jag har tre fina killar. (TĂ€nk om man hade vetat) för typ 10 Ă„r sedan att man skulle ha man tvĂ„ söner och hus och grejer. Vad mycket saker man skulle ha gjort ogjort.. Typ sparat pengar istĂ€llet för att dra pĂ„ onödiga utomlandsresor, kryssningar, krogbesök aaaa herregud u name it.. Man hade ju kunnat vara rik och lite mer oskuld 😂😜 haha

Nej men allvarligt.. Är sĂ„ galet glad över min familj. Jag skulle inte klara mig utan dom. Jag Ă€lskar er ❀❀❀

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0