Hoo

TandlĂ€karen gick bra. De kollade bĂ„de Ludwig och Hugos tĂ€nder. Kanon. Hugo skulle borsta med vuxentandkrĂ€m dĂ„ han hade ett litet hĂ„l pĂ„ en utan tuggytorna nedtill. Man lagar inte mjölktĂ€nder. Han var skitduktig min lilla rĂ€ka ❀

Mitt hjĂ€rta 

Sedan blev det lite shopping till prinsen pĂ„ Lindex. (Den stora prinsen) jeans men hĂ€ngslen,en tröja med tigrar pĂ„ och angry birds kallingar.. 
Vi shoppade nĂ„gra cd sagor och Ă„t pĂ„ donken, dĂ€r Mattias senare anslöt sig och kĂ€kade med oss... 

Ludwiggen tidigare idag.. Han gÄr numera under namnet som vesslan
Hugo pysslade som attan i förmiddags. Mormor fyller Ă„r om en vecka och vi hade köpt en papperskatt till henne pĂ„ panduro som H har mĂ„lat och dekorerat med diamanter och knappar. Och grejer. Den blev ur-cool. Jag tar kort pĂ„ den sen. 

Avslutar detta inlĂ€gg med vĂ€rldens finaste kort pĂ„ barnen ❀

Jag Ă€lskar er till mĂ„nen och tillbaka ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0