Hej

Guuuu snart Ă„ker vi 😊 lĂ€ngtar faktiskt. Det ska bli sĂ„ kul att se Hugo i backen. Jag ska ta mycket kort pĂ„ honom 👍
Vi har köpt vin och öl och kommer laga goda middagar ihop och Ă€ven gĂ„ ut och kĂ€ka. Jag kommer inte att tĂ€nka pĂ„ vad jag Ă€ter nĂ€r vi Ă€r dĂ€r uppe. Det fĂ„r bli vad det blir.. 

MĂ„ste visa.. SĂ„g en SĂ„n fin ide till huset 

Spegel pĂ„ bordet. Har aldrig sett det förut faktiskt. SĂ„ ska jag lĂ€tt göra. 👌 

Annars Ă€r nog mina album fĂ€rdig raderade.. Ska lĂ€gga dom hĂ€r Ă€ndĂ„ sen, dĂ„ jag vill ta bort fb och Ă€ven om jag lĂ„ter fotona vara kvar och jag startar den igen sen sĂ„ Ă€r jag rĂ€dd dom har försvunnit.. SĂ„ vĂ€nta er mera bildbomber.. 😊 puss

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0