Avveckla lite

Hej :)
Jag hÄller pÄ att försöka avveckla lite pÄ Facebook och Àven instagram. Tycker dessa sociala medier tar alldeles för mycket tid. SÄ nu tog jag tex bort ett album pÄ fb. Sparade först alla bilder. (LÀgger upp allt hÀr istÀllet) sÄ jag har kvar bilderna. Börjar med detta album och fortsÀtter med fler sen. Mycket bilder blir det hÀr. Men hÀr Àr det lÄst.
Det Ă€r bara jag som har lösen hit och barnen ska fĂ„ sedan nĂ€r de blir större. Kan vara kul att lĂ€gga upp sĂ„ mycket som möjligt... Börjar sĂ„ hĂ€r dĂ„.. 

Album 1
Vi Ă„kte till SĂ€len (jag och matte) i mammas bil dĂ„ Mattias hade tagit körkort samma dag eller dagen innan. Helt insejn att köra sĂ„ lĂ„ngt dĂ„. Vi badade utomhus spa. Bastade, Ă„kte skidor, drack varm choklad och Ă„t voffler i voffelstugor. 






Det bar varken mÄnga bilder eller sÀrskilt roliga... Men kÀnde ÀndÄ att jag ville ha kvar dem.. SÄÄÄ borttagna frÄn FB och fastklistrade hÀr istÀllet..
Ska in pĂ„ fb och ig och rensa mer nu.. Syns snart ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0