Toppenhelg

I lördags var Emma och nille över med lilla Filippa. Vi Ät middag och drack massa gott rödvin. JÀkligt trevligt!!!


 
PÄ söndagen gick vi och röstade och sedan Äkte jag Ludwig Hugo och mormor (min mamma) ut och sov över pÄ ön. Vi fick middagsgÀster av Anton, klara och morfar. Det blev tacos . Alltid lika jÀkla gott
Jag och mamma satt och kollade pĂ„ valvakan och sörjde med champagne 

Det Àr helt förjÀvligt att det blev regeringsbyte. Jag tyckte verkligen att Reinfeldt var en grym statsminister ...
Att SD blev det tredje största partiet var ju inte chockerande det minsta... Det har ju stĂ„tt i tidningarna om ökningen av SD jĂ€vligt mycket. SĂ„ att folk Ă€r helt chockade över det förstĂ„r jag inte. Tycker dĂ€remot att det Ă€r hemskt.

Bra att F! Åkte ut och att S inte vill sammarbeta med V..!!!
Jag delar inte deras Ă„sikter.

Annars pÄ ön hade vi det skit mysigt.
Barnen Äkte skottkÀrra , vi var i skogen och tittade pÄ svampar, vi har röjt i potatislamdet och kokade den och Ät den med smör . SÄ galet gött
Vi grillade korv, solade och lekte. 
Jag och Hugo letade efter insekter. 















Riktigt hĂ€rliga bilder jag har fĂ„tt till. 

Imorgon blir det pw med MJ och Emelie , sen blir det banken för ett par Ă€renden. Sen upp och hĂ€mta H pĂ„ förskolan. Sen ner till stan igen för kaffe med Mia. 

Å herre Gud ;)
Veckorna bara flyger förbi. Onsdag ska jag lunchdejta med en polare, torsdag kommer Jenny och pĂ„ lördag ska vi pĂ„ dop. Nu tisdag onsdag och torsdag Ă€r Mattias pĂ„ kurs med jobbet sĂ„ det blir bara jag och barnen. ❀

Nu blir det idol pĂ„ TV4-play och sedan godnatt ❀ Puss

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0