PW

Idag igen., 
KÀnner att kroppen börjar förÀndras Àven om inte vÄgen visar det Àn.. KÀnns mig sÄ sjukt otaggad pÄ promenader nÀr det inte syns att det hÀnder nÄgonting. Men förhoppningsvis börjar vÀll nÄgra av dessa 13 kg att börja rinna av mig.?


UngefÀr sÄ hÀr lÄngt gÄr vi varje tisdag onsdag och torsdag plus att jag gÄr och hÀmtar Hugo varje dag och ibland gör man ju fler rörelse aktiviteter. Typ shopping ;-)


Vet att jag lÀtt kommer att se ut sÄhÀr igen inom loppet av (1/5) Är Max. Om jag inte Àr preggo igen haha..
MĂ„ste verkligen gĂ„ ner allt innan man blir det :-O.. Fatta att vĂ€ga 13 kg i övervikt plus att gĂ„ upp 24 kg till som med Ludde. ;-) 

Nu ska jag leka med Hugo (turtles) medans brorsan snusar i sĂ€ngen  

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0