Pw

LĂ€ngsta pw:n ever. Gick lĂ€ngst kanalen- upp vid ragnhildsborsbacken -runt i brunnsĂ€ng- in pĂ„ ellbe - ner lĂ€ngst vattnet igen och kom upp vid badhuset - gick direkt till banken dĂ€r jag hade lite Ă€renden - trĂ€ffade Mia för en lunch - hĂ€mta Hugo - gĂ„ hem. Jag har alltsĂ„ gĂ„tt frĂ„n 8:30 till 14:30 med en snabb vila för lunch ;-) jag Ă€r en smula trött kan msn lugnt sĂ€ga.! Det blir pannkakor till middag och sedan idol. Är ju sjĂ€lv med barnen i tre dagar nu dĂ„ M Ă€r pĂ„ utbildning med jobbet. Ska faktiskt passa pĂ„ att gĂ„ och lĂ€gga mig tidigt ;-) 


Hörs sen

Kommentarer
Postat av: Em

Fan va het man Àr rÄ!

Svar: Haha ❀ japp! De e ru ;-)
Caroline

2014-09-16 @ 17:42:50
URL: http://emeliehellman.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0