Puzzel


Det hÀr lilla helvetet köpte jag för att jag och Hugo skulle ha nÄgonting att göra pÄ kvÀllskvisten .. 300 bitar kunde vÀll inte vara sÄ svÄrt.. JorÄmensÄatteeehhh

Det slutade med att jag och matte byggde det pĂ„ ett par timmar ;-) allt gick ju i grönt. Hahaha

Ludwig Ă€r sjuk och har feber.. Mitt lilla hjĂ€rta. Idag Ă€r första gĂ„ngen han har fĂ„tt alvedon. Ångest... Hatar att ge medelvind till de smĂ„. (Men jag ger ju sjĂ€lvklart om det Ă€r nödvĂ€ndigt)
Vi fĂ„r se hur det blir med promenad imorgon. Han har inte velat ligga i vagnen idag. 

Imorgon kvÀll ska jag till Tessan och hÀlsa pÄ. Det var ett tag sedan jag var dÀr sist.. Myspys..


Hugo har gjort denna (giftas-ring) till mig idag. Han frĂ„gade nĂ€mligen mig igĂ„r om jag ville gifta mig med honom. ❀ HjĂ€rtat gĂ„r ju sönder av kĂ€rlek. Min lilla kĂ€rleksmumse. Haha

Godnatt pĂ„ er. Ska in och bestĂ€lla klĂ€der frĂ„n babyshop. Dom hade as bra rea prylar 👍

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0