Plus plus

Vi har haft plus plus lek hÀr hemma. Han fick en sjÀlvlysande förpackning av caspian nÀr han hade kalas. Han hade plus plus sedan tidigare (en ganska stot lÄda dessutom) som Àr helt putsveck??
SÄ jÀvla irriterande....



Hugo har byggt en krokodil, transformer och ett fÀngelse. Riktigt duktigt dÄ jag tycker att det syns vad det Àr :-)

Imorgon har vi inga planer. Ska bli riktigt Nice att bara ligga i soffan, för det var lĂ€nge sedan. Hugo Ă€r ledig med mig och Ludwig. Det blir nog en promenad till badparken eller kanske skogen i Pershagen. Vi fĂ„r se. NĂ„gon som vill följa med? :-D

PĂ„ lördag kommer Emma, Nille och Filippa över pĂ„ middag. Det var riktigt lĂ€nge sedan och det ska bli sĂ„ himla roligt. Vi ska dricka vin och ljuga (kanske ska ta fram mina mina Ă€kta hawaiianska cigarrer :-P köpte dom i USA ❀


En sĂ„dan hĂ€rn fin bumbo fast blĂ„ ska Ludde fĂ„ lĂ„na utav Junia och Alicia. Lilla gullet vad stor han börjar bli. Han Ă€r redan 3 mĂ„nader. Snart Ă€r det dopdags. Jag la korten pĂ„ lĂ„dan idag. LĂ€ngtar ❀

Nej..!! Nu blir det ett avsnitt av the Killing .den Àr helt okej Àn sÄlÀnge .. Puss

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0