Middag i vardagsrummet!!

Japp, ibland fÄr det bli sÄ. Gjorde i ordning korv i ugn med potatis ;-) supergott.!
Vi gick ner en supersnabbis pĂ„ stan och postade lite brev, jag köpte en tröja pĂ„ HM och sedan handlade vi pĂ„ Ica. 
Hugo fick leka en stund i parken vid centralen.

SjĂ€lv satt jag och snackade med tvĂ„ nyinflyttade syriska kvinnor som hade tvĂ„ barn vardera. Dom bjöd mig pĂ„ kaffe ❀ Haha sĂ„ gulligt ❀❀❀Fick typ prata teckensprĂ„k blandat med engelska. (Jag som Ă€r sĂ„ jĂ€vla kass pĂ„ engelska) ;-)
Och nu pÄ kvÀllskvisten sÄ hur trollen badat ihop

Testade en ny app ;-) fint blev det med text och grejer...

Ludwig har precis somnat och nu ska jag ta mig an det andra trollet. Det blir saga och sedan bums i sÀng.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0