Kan inte sova.

IgÄr var vi i rönninge hemma hos Charlotte och hennes fina killar Anton och axel. Dom bodde jÀttefint i ett lagom stort hus med frÀscht kök och bra badrum. (Precis sÄ som jag vill ha det)
Skulle lĂ€tt kunna tĂ€nka mig rönninge. 




Vi Ă„t middag dĂ€r och sedan kom M och hĂ€mtade mig och barnen, för en tripp till kallfors och husvisning. Huset var inte alls i vĂ„ran smak tyvĂ€rr... 







Mina pojkar.. ❀

Idag blev det en fika pĂ„ stan med Sara efter en LÅNG promenad med jĂ€rngĂ€nget. Hade tĂ€nkt Ă€ta nyttigt men nĂ€r man Ă€r sĂ„dĂ€r inihelveteAShungrig, sĂ„ funkar ju inte direkt diciplinen. ;-)

Men gött vare ;-)

Imorgon blir det en tripp till maxi igen och sedan ska jag hem och tvĂ€tta. Mamma kommer över dĂ„ stĂ€derskan kommer hem till dom. Hon Ă€r ju sĂ„ jĂ€vla rolig (mamma) sĂ„ hon kan ju inte vara hemma dĂ„. Ännu roligare Ă€r att kvinnan stĂ€dar( FÖR ATT STÄDERSKAN SKA KOMMA. )
Men hon Ă€r sĂ„ vĂ€lkommen hit sĂ„lĂ€nge sĂ„ ❀ TĂ€nkte bjussa pĂ„ lite lunch. NĂ„gonting nyttigare Ă€n borito :-P

Snart Àr det val... Jag kommer att rösta centerpartiet i Är. Har lÀst pÄ om de olika partierna jÀkligt mkt faktiskt.. Och det Àr de partiet som jag delar flest Äsikter med.
Hoppas att alla ni gör er plikt och gĂ„r och röstar.. 

Nej hörni... Usch och fy för hur mycket klockan Àr.. Jag Àr ej trött men borde verkligen vara det. Om inte annat sÄ kommer jag att vara det imorgon efter tidigt uppgÄng fix och trix och dagislÀmning ja ni vet

Puss ❀

Bild pĂ„ H och L ❀ (det ser ut som att Ludde tycker att brorsan Ă€r skitjobbig) ;-)

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0