Kalas

Idag hade vi kalas för fyra Ă„ringen ❀









Det var ett lagom kalas med sex smĂ„ kompisar. Det var en skön ljudnivĂ„ och mycket lek och skratt. Hugo Ă€r jĂ€ttenöjd och han fick jĂ€ttefina leksaker. Tack alla ni som kom ❀❀❀❀

Vi drog senare i vÀg pÄ husvisning. Imorgon ska vi pÄ en annan visning (pÄ ett annat hus) det Àr mkt visningar nu. Inom ett Är har vi nog förmodligen flyttat till vÄran drömlya...

Imorgon pÄ dagen tar jag grabbarna med mig till rönninge och hÀlsar pÄ Charlotte och hennes smÄgrabbar Anton och Axel. Hugo tycker att det Àr roligt att Äka tÄg sÄ det blir perfekt..

Sen blir det back to track pĂ„ tisdag igen med lĂ„ngpromenad med tjejerna. Hoppas pĂ„ Pershagen och att vi möter upp Andrea som i torsdags . Himla trevligt ❀
Fick inbjudan till Andreas 30 Ă„rsfest i veckan ocksĂ„... SHIT mĂ„ste bli smal och snygg.. Har redan bokat barnvakt dĂ„ Mattias Ă€r i Spanien en v med jobbet dĂ„ ;-) FY FAN VA KUL.. 

Ja ja nu ska jag lĂ€gga mig i ett bad sĂ„ jag luktar gott tills imorgon ;-) 
Puss sÄlÀnge

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0