Ikea

Dagen började med dagis lÀmning.!
Sedan gick jag och M-J till Pershagen. (Vi mötte upp Andrea) och gick hem till henne. 
Mamma hÀmtade mig och L, för ett Ikea besök plus lunch.jag köpte lite allt i alla skit och skrot som man alltid kommer hem med. Ljus, diskborstar, filt, kuddfodral, servetter till dopet, en skitsnygg tavla som jag faktiskt tyckte jÀtte mycket om.

Han ska fĂ„ hĂ€nga i mitt framtida kök, men sĂ„ lĂ€nge i Hugos rum. Jag har en fet guldram hemma som ska fĂ„ sitta runt honom. 👍 sĂ„ snyggt.. 

Kl 14 hĂ€mtade vi stor-trollet och Ă„kte sedan hem till mormor. DĂ€r glodde vi pĂ„ Sunes sommar och fikade. 
Vi gick promenad med molly och Ludwig. (Hugo och morfar snickrade pÄ baksidan.!

Molly med en jĂ€ttegullig Ikea gris. 

Vi Ă„t en jĂ€ttegod höstgryta och fikade igen innan vi Ă„kte hem. 

Imorgon ska förmodligen en barndomsvĂ€n och hennes tvĂ„ smĂ„ grabbar komma hit och leka. TĂ€nkte laga lite pannkisar. Jag mĂ„ste verkligen boka tvĂ€ttstugan ocksĂ„. Har skjutit upp det allt för lĂ€nge nu. Jisses, jag har ingenting att ha pĂ„ mig. 

Det ska bli skönt att ha bĂ„da barnen hemma imorgon. Vi ska ha fredagsmys hela dagen ❀
Nu ska jag sova, sÄ jag orkar med allt detta imorgon. Speciellt tvÀtten ;-)
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0