IgÄr

IgÄr hade vi besök av min barndomsvÀn Camilla och hennes tvÄ barn Neo och Milo.
Vi hade legobygge pĂ„ högsta nivĂ„ plus pannkaksĂ€tning och torekĂ€llberget 




Vi hade skitmysigt. 
Senare Ă„kte Hugo ut till morfar pĂ„ ön och hade det bra, och vi passade pĂ„ att glo pĂ„ Godzilla (jag somnade) 

Mina killar ❀ 
❀ sĂ„ mycket kĂ€rlek ❀
Min finniga lilla kille. (Vad fan har jag Àtit?) kÀnns som att han hela tiden fÄr nya blemmor. ? Tycker att det Àr svÄrt att lÄta dem vara ocksÄ.. Man vill gÀrna dit och pilla.. Stackars barn ;-)

Idag ska Hugo sova hos mormor och morfar och jag och matte och Ludwig ska pĂ„ inflyttningsfest till Jenny i Sthlm. Kan bli riktigt trevligt ;-) 

Och imorgon ska Hugo ha sitt barnkalas. (Han vet ej om det sjĂ€lv bara Ă€n) de blir sex st. Ett lagom antal som fĂ„r plats runt bordet och det blir förmodligen en helt ok ljudnivĂ„ ocksĂ„ plus att dem fortfarande kan leka utan att kliva pĂ„ varandra. (Förra Ă„ret va det 12 barn hĂ€r plus vuxna som stannade kvar. Det var kaos. SĂ„ nu fĂ„r vi se hur det blir denna Ă„r ;-) lovar att ta mkt kort ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0