Hellu

LĂ€nge sen.. 
Idag har jag sjungit pĂ„ dop (kĂ€rleksvisan) gick okej.. Funderar pĂ„ att sjunga den för Ludwig pĂ„ hans dop ocksĂ„? 

Efter dopet sĂ„ Ă„kte vi till Sthlm Ă„t god middag pĂ„ jensens . Hugge trĂ€ffade Lisa Ajax frĂ„n idol pĂ„ restaurangen 

Vi gick och letade vinterjacka till mig utan resultat tyvÀrr. Tror jag ska köpa en goose men vi fÄr se...

Jag har haft date i v men bl.a. Andrea och Anna med bebbar


Ludwig har fÄtt smaka pÄ sin första smakpotion.. Det blev gröt till att börja med.. JÀtte konstigt tyckte han att det var.!



Men va gla förde efter ;-)
Han börjar bli stadig nu, min lilla klump..!


Ellen och Ludwig (sysslingar)

Okej.. Tips tack.!
Har gÄtt typ en mil tre dagar i veckan i tre v nu utan resultat.? Har fortfarande 14 kg kvar att gÄ ner. Okej jag Àr ju inte sladdrig och hÀngig. Allt har satt sig sÄ att det Àr fördelat (bra) men vill kunna anvÀnda mina klÀder snart.?

Detta Ă€r de största byxorna jag hade innan grav och det Ă€r LÅNGT kvar :-(
Äter rĂ€tt onyttigt Ă€ndĂ„ sĂ„ fĂ„r vĂ€ll Ă€ndra pĂ„ det. Är dĂ„lig pĂ„ bra mat. Hur som haver .. Tips nĂ„gon? Och inte kvarg med funlight för det Ă€r sĂ„ in i helvete skit Ă€ckligt 

Imorgon tĂ€nkte jag gĂ„pĂ„ig barnbasaren i axa. Vill hitta en tunnare overall till Ludwig . Helst pop men vi fĂ„r se vad som hittas.. Just det.. Vi ska pĂ„ visning i hölö ocksĂ„. SĂ„ vi fĂ„r hoppas att det kan vara mĂ„tt för oss.. 

Nu ska jag passa pĂ„ att sova dĂ„ det  ( Alltid )Ă€r jag som gĂ„r upp pĂ„ nĂ€tterna och fixar kĂ€k till L. 

Puss

Kommentarer
Postat av: Haha

Ät kvarg med funlight! Har hört att det ska funka. ;)

2014-09-29 @ 20:49:46
Postat av: Elin

Va duktig du Àr som gÄr! Tycker du ska klappa dig sjÀlv pÄ axeln för promenaderna och ta tag i maten vart efter. GÄr man ut för hÄrt med trÀning och diet tenderar man ju att bli rebellisk och Àta onyttigt igen efter 3 dagar haha! SÄ brukar det bli för mig iaf. Du Àr ju superfin! J - LO! Kram

2014-10-12 @ 22:10:28
URL: http://esandh.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0