Dop

Idag var det dop för Ellen (mobilen/kameran lĂ„g och sov i bilen sĂ„ inga bilder tyvĂ€rr. JĂ€ttegott fika och trevligt folk. 

Är lite deppig.. VĂ„rat hus som vi verkligen ville ha och hade tĂ€nkt att buda pĂ„ blev sĂ„lt innan visning... Bajs..
Ja ja.. Det kommer vĂ€ll fler? 

IgĂ„r blev det idolkvĂ€ll med rödvin. Skitmysigt. Älskar att det bara Ă€r lördag idag. KĂ€nns skitlyxigt att ha en dag till extra med mina tre killar. Jag Ă€lskar att jag har tre killar. Min fina familj 

Skulle lĂ€tt kunna tĂ€nka mig en liten kille till ❀❀❀❀
Middagsbild med det obligatoriska nu Ă€r det helg glaset ❀
Var hemma hos Petra igĂ„r och flĂ€tade denna sötnos hĂ„r. Smilla som hennes dotter heter skulle gĂ„ pĂ„ disco. Vi hade supertrevligt och satt och snackade i ganska mĂ„nga timmar. 

Imorgon har vi ingenting planerat. Men herre Gud sĂ„ skönt... Älskar,t
  
Nu har jag mĂ„lat mina naglar rosa. Dom blev jĂ€ttefina. Hittade denna bild och skulle vilja göra leonaglar . Tycker det Ă€r sĂ„ jĂ€kla snyggt. Kan bara inte förstĂ„ hur man kan göra dessa? 

Visst Àr Leonageln het? Vill ha nu.

SĂ„g pĂ„ vĂ€dret att det ska bli kallare frĂ„n och med imorgon. Skööönt. Jag vill ha jeans och tröja. Älskar hösten. 

Nej... Nu ska jag hoppa ner i sĂ€ngen och spela zudoku. Är en tönt JAG VET ;-) godnatt ❀❀❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0