MĂ„ndag!

Hej.
Idag har jag och barnen varit i badparken. TrÀffade Sara en gammal jobbarkompis dÀr med hennes William . HÀngde ganska lÀnge. Det var relativt torrt i parken idag.
Sedan gick vi ner pĂ„ stan och lunchade. Köpte lite nödvĂ€ndigheter. Bl.a. Massa frukt som vi skulle göra juice av.(har en stor juicemaskin) plus lite mer prylar. 




Hugo syns knappt pÄ bilden. Han vill jÀmt gÄ genvÀgar/andra vÀgar Àn mig. ...

Imorgon ska vi hem till min faster i Älvsjö. Det ska bli riktigt trevligt. Det var lĂ€nge sedan. KĂ€nns som att man inte hinner sĂ„ mycket lĂ€ngre. LĂ€gger mycket tid pĂ„ mina polare men helt Ă€rligt har jag lagt alldeles för mycket tid pĂ„ fel polare dessvĂ€rre. Ändring pĂ„ det. 

PĂ„ onsdag ska jag och Andrea till en gemensam bekant uppe i Sthlm. Vi skulle ta en pw runt i hammarbysjöstad dĂ€r hon bor. Blir trevligt. 
PĂ„ fredag ska jag och Andrea hem till vĂ„ran fina vĂ€n Petra i JĂ€rna (med alla barn) sĂ„ himla mysigt. ❀
Nu ska jag ut i vardagsrummet och jag hoppas att walking dead har kommit ut nu. (Fanns bara att ladda ner och göra om formatet) igĂ„r... Orka...
Jag blir alltid kvar i sovrummet en lÄng lÄng lÄÄÄÄng stund efter att jag lagt barnen. Det Àr alltid jag som lÀgger barnen) jag Àlskar det :)

Godnatt pĂ„ er ❀❀❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0