Lite bilder bara


Min stora fyramÄnaders-tjockis 7,3 kg och 66 lÄng . Han ligger fortfarande över kurvan bÄde i vikt och lÀngd ;-) haha
TÀnk om man kunde kÀka skita och sova pÄ samma gÄng.! Fan va mkt gjort man skulle fÄ dÄ ;-)

Fr vĂ€nster: Oliver , Junia, Oliver B, Hugo och Matilda ❀
Jag och L matchar i klĂ€der 
Hugo skĂ€mmer bort mig med vackra smycken đŸ˜‚â€ïž
Familjen dÄrhus-selfie
Middag pÄ stan med mitt ena hjÀrta. SÄ mysigt att sitta ner pÄ restaurang med bara honom och smÄprata och kÀka
Stolt kille som rider pÄ Nora sjÀlv


Hugge var pĂ„ kalas pĂ„ torekĂ€llberget och det var vĂ€ldigt lyckat. Massor av fika, ponnyridning tvĂ„ ggr var, klappa kaninerna, borsta hĂ€sten, och gĂ„ in till lammen och klappa och se pĂ„ nĂ€r dom fĂ„r mat. 
Trött liten kille i bilen
SĂ€ngdax i en pyjamas Ă€rvd frĂ„n mina bröder ❀
Tog kort pÄ en bild pÄ mig som liten. (Alla sÀger att L Àr sÄ lik mig) nÄ???
Fika pĂ„ stan med bĂ€sta Nora 

Det var lite bilder frÄn senaste.. Har tid att blogga frÀmst kvÀllar men ni vet hur det Àr.. Ibland hinns det helt enkelt inte med.!
Idag har vi (förutom husvisningarna) lagat potatisgratĂ€ng med flĂ€skfilĂ©. Fy fan va gött det var. Vi drack rött till och Tessan var hĂ€r och kĂ€kade med oss. Kan inte bli sĂ„ mkt bĂ€ttre. 
Jag bara mĂ„ste fĂ„ tipsa om en sĂ„ underbar film som vi nyligen har sett... Maleficent (törnrosa med Angelina Jolie i huvudrollen) den var helt enkelt helt underbar. Bara se den. 

Imorgon Ă€r det mĂ„ndag igen jag och barnen har ingenting planerat. SĂ„ skönt. PĂ„ tisdag ska vi till min faster i Älvsjö pĂ„ onsdag hem till en bekant i Sthlm (jag och Andrea ska dit) och kanske trĂ€ffa jossan och Tessan pĂ„ torsdag. Sen Ă€r det ju liksom helg igen... Ajaa. Nu ska jag upp och kolla det sista av fotbollen. ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0