Maj gad

Hej.. Lösenskyddade bloggen igen. FĂ„r se om jag nĂ„gonsin lĂ„ser upp den igen.. 
Det var lÀnge sen nu igen. Allt för lÀnge sedan.
Har velat skriva men har kÀnt en konstig kÀnsla att jag ej vill dela mina tankar och upplevelser. SÄ kan det va..!

TĂ€nkte börja med bildbomb fr.o.m. Hell (för min egen skull) 








Dessa 2 Ă€r de vackraste barn jag nĂ„gonsin har sett. 🙊


VÀrldens bÀsta storebror som verkligen Àlskar sin lillebror

Finaste bilden pĂ„ Hugo som jag snodde frĂ„n Mattias instagram ❀❀❀
Halloween 🎃
Mina tre diamanter
Halloween - skelett - vampyr ;-)
SĂ„ jĂ€vla snygg 👍😂
Barnen hade halloween middag 
Jossan och Hugo har pysselverkstad 
SpÀnnande utflykt till affÀren
❀


Spindelmannen har öron fetisch och den andre Ă€r bara fet 😂👌 döööör 
Andrea fyllde 30

Å dagen efter................
L hos mormor och morfar

Dom Ă€r livet ❀








Jag fyllde Ă„r. 
Hugo Àlskar att gegga ihop skit
Min minsta prins. 
Det hÀr med att lÀra brorsan spela angry birds .???
Vackraste vackraste ungar vad jag Ă€lskar er.. ❀ Livet vore inte ett skit utan er
Det var lite bilder det....


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0