Lite helgbilder





TorekĂ€llberget-mys. Alltid lika trevligt. 
Hemma hos M-J , Sam och barnen. Tog kort pĂ„ deras fina v-rum. Älskar trappan ner. ❀

Vi skulle ha grillat korv, men det va sÄ jÀkla kallt sÄ det blev att steka i stÀllet ;)

Jag , Hugo och mamma blev bjudna pÄ pannkakor hemma hos mormor. Man blir alltid sÄ mÀtt nÀr man Àr dÀr. Hon trycker i en bÄde kakor och bullar och mat och godis ;)
Prinsen
Min fina mormor. ❀ alla Ă€lskar ju sin mormor och tycker att dom Ă€r vĂ€rldens snĂ€llaste. MEN min mormor Ă€r den snĂ€llaste mĂ€nniskan som finns.
Åt en sĂ„n hĂ€rn ocksĂ„. (Magen ville ha) haha. 

Vi hade en skön helg. 
Idag va jag dessvÀrre hemma frÄn jobbet pga uvi buhu
Jag kommer att vara hemma imorgon med dĂ„ det inte kĂ€nns helt bra. 
Nu ska jag och H titta pÄ tv i sÀngen innan sovdags (han blir hemma med mig) puss Ä kram

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0