VĂ€rkar

Hej och hÄ!!!

Var ju hos bm och hon gjorde en hinnsvepning... Är numera öppen 4 cm och har fĂ„tt mensvĂ€rkarna from hell. Hon sa att antingen sĂ„ drar det igĂ„ng eller sĂ„ kan det gĂ„ tillbaka. 

Gick iaf hem till MĂ€ndy efter bm och satt och hĂ€ngde lite i hennes soffa. Vi gick en svĂ€ng pĂ„ stan och kĂ€kade lunch pĂ„ nancys. Supertrevligt.. ❀ 
Sen tog jag en is-latte med Andrea innan jag drog hem. Dööör.
Med Hugo fick jag ju öppningsdropp och vĂ€rkstimulerande eftersom att vattnet gick nĂ€r inte huvudet var fixerat. SĂ„ jag kommer inte ihĂ„g hur vĂ€rkar kĂ€nns. Jag har ingen aning om nĂ€r man ska Ă„ka in? 
Hoppas iaf pĂ„ bebis idag eller imorgon ❀ Wish me good luck ;-) aj vad ont det kommer att göra.

HĂ€r fĂ„r ni en fin bild pĂ„ min gravida vĂ€n 


Och den sista magbilden pĂ„ mig ;-) 
Hörs senare ❀❀❀❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0