Trött delux

Hello !!
Det Àr grymt tidigt, och jag kan inte riktigt somna om. L Àr jÀtte snorig stackarn..
Han har fĂ„tt kĂ€k och har nu sövits om. Plutt-skrutt. Önskar jag kunde ta hans förkylning. 

Hugo sover i stugan med mormor och morfar inatt, sĂ„ igĂ„r passade jag och M pĂ„ att gĂ„ ut och kĂ€ka (sĂ„ man kan sitta lite lĂ€ngre) Ludwig var sjĂ€lvklart med men sov hela restaurangbesöket. 



Det var grymt god mat . Tummen upp för La Cantina. 
Vi Äkte sedan vidare hem till Mattias syster för ytterligare en kaffe ;-)

Imorgon (idag torsdag) sĂ„ ska jag ut och kĂ€ka med tvĂ„ tjejkompisar. Tror att det blir barolo. Funderar pĂ„ att dricka ett halvt glas vin?? VĂ„gar man det? Tycker att alla sĂ€ger olika. 

Nu sĂ€ger jag och Ludde godnatt 
Eller jĂ€vligt tidigt godmorgon. Puss❀❀❀

Kommentarer
Postat av: Vronkan

Klart att du vĂ„gar! LĂ€s pĂ„ livsmedelsverket:) Gud vad mysig er middag sĂ„g ut😍 Puss

2014-06-26 @ 07:08:06
URL: http://dethandlarommigpamin.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0