Prinsarna


Och jag har hemma - mys
Vi har spelat lusen, kollat pÄ Snövit, badat Ludwig, lÀst lego tidningen och massa böcker, vi har Àven kÀkat lunch och vilat en stund.


Min fina nappkille som ska lÀmna bort dom till kattungarna pÄ Skansen.. Det kommer att bli otroligt jobbigt dÄ han verkligen Àlskar sina nappar.. Men han fyller ju fyra i August sÄ det Àr dags.....

Just nu sitter jag och Hugo och gosar framför Barnkanalen medans Ludwig sover.. Han har varit jÀtte klÀngig idag och jag har inte ens kunnat lÀgga ner honom innan han gallskriker.. VadÄ mammig?
SĂ„ det kĂ€ndes jĂ€tteskönt att han Ă€ntligen kunde somna och ligga sjĂ€lv i sĂ€ngen. Man fĂ„r passa pĂ„... 

Jag hĂ„ller pĂ„ att kolla upp Legoland i Danmark. Det blir nog med största sannolikhet det efter att vi varit i SmĂ„land och Vimmerby. Gud vad jag vill att M ska fĂ„ semester nu. Hela familjen tillsammans i minst sex veckor. 

Mina boys.. Synd att L var sĂ„ arg pĂ„ bilden bara ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0