Love

AlltsÄ jag kan inte sluta glo pÄ Ludwig. Det var exakt lika dant nÀr Hugo var nyfödd... Om man tex sitter och ammar, och han somnar sÄ kan jag sitta kvar i en halvtimme och bara glo pÄ mitt vackra barn..

Han Ă€r jĂ€ttelik mig nĂ€r jag var liten. ❀
Lik mamma men söt ÀndÄ ;-) haha

Hade nyss filmgos med Hugo i sĂ€ngen. Vi kollade lejonkungen tvĂ„ pĂ„ min lur. 
Nu har han somnat och jag har hoppat upp till Ludwig (vÄningssÀng)
Han har blivit jÀtte mammig pÄ senaste. Hugo alltsÄ. Det Àr iofs inte sÄ konstigt men det Àr sÄ jÀkla viktigt att visa honom kÀrlek ocksÄ. Det blir mycket lek, pussar och kramar. En mÄste ge Hugo full fokus hela tiden. Mitt lilla hjÀrtegos. Jag kÀnner lite (vad har jag gjort mot Hugo) nÀr jag skaffade Ludwig. Hoppas att kÀnslan försvinner. Tycker att det Àr jobbigt nÀr han frÄgar mig om vi ska leka nÀr jag ammar, söver osv. Men vad gör man???
Ja jaaa nu ska jag sova, för snart vaknar L och vill ha kĂ€k. Typ var 2 och 1/2 timme emellan gĂ„ngerna. 

HĂ€r fĂ„r ni lite kort pĂ„ Hugo som bebbe. Dom Ă€r rĂ€tt lika.  â€ïžâ€ïžâ€ïž



Puss och godnatt i kylan ;-)

Kommentarer
Postat av: Camilla Ă„

SÄ söta! Det dÄliga samvetet föds sÄ fort man fÄr tvÄan. GÄr ej över. Sitter o önskar att jag var vindögd sÄ jag kan titta pÄ bÄda samtidigt. "Miiiilooooo fick meeeeeeeer" "titta pÄ mig" " du leker bara med Neo" gah, dom vet precis hur dom ska göra.

Svar: Men fy !! Är det sĂ„?
Tur att man Ă€r tvĂ„ om kidsen iaf sĂ„ man kan ta en var. ❀
Vet du? Vi mĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ate ses. Jag har inte ens vart hemma hos er sen ni flyttade. Är du hos mamma nĂ„tt? Vi kan vĂ€ll boka dejt pĂ„ nĂ„gon strand snart eller vad som? HĂ€lsa dina boys frĂ„n mig. Puss ❀
Caroline

2014-06-22 @ 15:58:47

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0