Ingen bebbe

Hej :) lite uppdatering...

Idag Ă€r det dags för bm. Sist jag var dĂ€r var livmodertappen öppen 2 cm.. DET VAR TVÅ VECKOR SEDAN... 
I lördags hade jag lite vÀrkar och kÀnde att jag ville kolla om det hade hÀnt nÄge mer, sÄ Äkte in till förlossningen och dom mÀtte vÀrkar upp till var femte minut och plus att jag nu var öppen tre cm.. Sen dÄ??????????

Det har inte hĂ€nt nĂ„gonting mer. Jag blir galen haha.. Som tur Ă€r har jag inte ont.. Inte alls . Men vill att pyret kommer nu dĂ„ jag bara har ett datum han/hon inte fĂ„r titta ut. Det Ă€r den femte (min lillebror tar studenten) 
Och det kommer sÀkert sjÀlvklart att vara den dagen med det stora D: et..
TÀnkte be om en hinnsvepning idag.. Hoppas att barnmorskan gör det :-)

Annars blev det fjĂ€rilshuset i helgen.. Vi hade ju beslutsĂ„ngest om vart vi skulle.. Deg var helt okej dĂ€r. Barnen tyckte att hajarna var bĂ€st. Jag höll pĂ„ att dö av vĂ€rmen . Helt sjuka temperetaurer i vĂ€xthusen. 
IgĂ„r var vi bara en svĂ€ng i kungenskurva. Köpte lite skit pĂ„ Big baby . Vi drog till maxi och storhandlade. 
Efter bm idag drar jag nog till Pershagen dĂ„ Hugo har sovit dĂ€r inatt. Min lilla skatt 

HÀr klappar han fiskar pÄ fjÀrilshuset
I vĂ€ntan pĂ„ Max mat tar hugge och hans tjej en liten tupplur ;-) sĂ„ jĂ€kla söta ❀
Och Hugos selfie han tog igĂ„r pĂ„ honom och  pappa ;-) haha.. Hör av mig om vĂ€rkarna drar igĂ„ng.. Dom sa nĂ€mligen det pĂ„ bb... Att det hĂ€r borde gĂ„ fort. Du Ă€r öppen tre cm och har kraftiga vĂ€rkar.. Ehhhhh??? ;-)  hör ni att jag börjar bli irriterad?  Haha puss sĂ„ lĂ€nge

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0