Godmorgon

Vi hade en jĂ€ttemysig dag igĂ„r uppe i Sthlm. 
M hade först ett möte, sĂ„ jag och Ludwig skruttade runt i affĂ€rer sĂ„lĂ€nge. 
Vi försökte hitta nĂ„gon födelsedagspresent till Mattias som blir hela 35 den 1a juli ❀ 
Han hittade sjĂ€lv lite klĂ€der som Hugo fĂ„r slĂ„ in sen nĂ€r han kommer hem frĂ„n ön. Gullet. Fick den hĂ€r underbara bilden skickad till mig frĂ„n nĂ€r han har plockat massa smultron. SĂ„ himla fin sommarbild pĂ„ min prins ❀ 

Senare pĂ„ kvĂ€llen sĂ„ mötte jag upp Helena och Sulis pĂ„ barolo för lite vin och mat. Jag tog en oxfilĂ©-toast. Den var helt ok 👍



Sula ville inte vara med pÄ bild dÀrför inget foto pÄ henne. ;-)

Idag ska jag trĂ€ffa mina kĂ€ra kollegor för lite mat hemma hos Magnus (en kille frĂ„n jobbet) det ska bli trevligt. Har ju inte trĂ€ffat dom pĂ„ nĂ€stan tre mĂ„nader dĂ„ jag gick pĂ„ havandeskapspenning fr den 4e april. 
LÀngtar efter min stora kille nu. Han kommer hem idag sÄ det blir nog nÄgon skogspromenad och lite skalbaggs letande ;-) uschhh...

Hörs sen. Ska försöka somna om bredvid Ludde som ligger bredvid mig och luktar sÄ gott. Herre Gud vad jag Àlskar mina barn.. Viste ni det? ;-) ;-)

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0