Förlossningen

Tror det Ă€r lĂ€ttare att skriva om hur förlossningen gick sĂ„hĂ€r tvĂ„ veckor efter.. 
Jag blev igÄngsatt precis som förra gÄngen. Min kropp vill inte öppna sig av sig sjÀlv.
Jag hade varit öppen tre cm i tre veckor.  Ă–ppen fyra cm i tre dagar, sĂ„ dom tyckte att det var dags att föda dĂ„. (Det Ă€r ju liksom dĂ„ folk brukar vilja anvĂ€nda lustgas)
Hur som haver sÄ gÄr det sÄ sjukt fort nÀr jag fÄr öppningsdroppet. Man brukar sÀga att man öppnas en cm i timmen , men jag öppnades fyra cm pÄ 15 minuter. SmÀrtan frÄn helvetet
Jag fĂ„r krystvĂ€rkar nĂ€r jag Ă€r nio öppen och hinner inte fĂ„ nĂ„gon som helst bedövning. 
SjĂ€lva krystandet tog 35 min, men sen var han ute min fina Ludwig 

Det Ă€r helt galet att man efter att redan ha fött ett barn vilja göra om det..men jag skulle göra det igen för det Ă€r sĂ„ vĂ€rt det. KĂ€rleken tar liksom över pĂ„ nĂ„got sĂ€tt. 
Vi fĂ„r dĂ€remot se hur lĂ„ng tid det tar innan Hugo och Ludwig fĂ„r ett till syskon ;-) ❀ 

KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0