....

Hej hopp :)
Det Àr vÀrldsmys att vara hemma med hela familjen och bara pussas och kramas. Jag tittar inte ens pÄ luren, sÄ dÀrför inga inlÀgg hÀr. Telefonen Àr inte prio nr ett nÀr barnen sover, sÄ vi fÄr se hur det blir med bloggen ;-)

TĂ€nkte iaf visa er lite fina bilder pĂ„ veckan som varit. ❀


Vi sover som tajkons ;-)
Luddes första skor frĂ„n gudmor Helena 
Nora ❀ Ludwig 




Bilderna ovan Ă€r frĂ„n Jespers skolavslutning ❀
Lite picknick med fina vÀnner

Och mina fina prinsar.. 

Idag har Jenny varit hos oss. Det blev pizza fr Mimmos. Har tyvĂ€rr inte tagit nĂ„gra foton (dĂ„ luren aldrig Ă€r med lĂ€ngre ;-) ) 
Imorgon blir det förmodligen Junibacken med hela familjen plus Veronica och hennes boys. Skönt dÄ jag tror och hoppas pÄ lite folk.
Nu ska jag snusa bredvid mina barn. AssĂ„ jag kan inte fatta att jag har de tvĂ„ finaste barnen i vĂ€rlden.. ❀❀❀ Lucky me ;-) hörs    Puss ❀

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhhhh vilka bilder!!! Jag mĂ„ste fĂ„ gosa med Ludwig snart 😍

2014-06-16 @ 18:50:50
URL: http://emeliehellman.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0