Nattuggla

Jag bloggar verkligen bara nĂ€r jag gĂ„r och lĂ€gger mig. 
Nu Ă€r vi hemma frĂ„n stugan, och fan vad skönt det Ă€r att komma hem.. 
Vi har plockat Àppelkart, handlat diskmedel och glass pÄ jÀtten. Hugo handlade plockgodis sjÀlv i lilla tjorren utanför jÀtten. Vi har Àtit majskolvar till middag. Och det var en nostalgitripp till 90talet. Helt sjukt gott

Imorgon blir det skogen och picknick. Vi köpte risifrutti och festisar, kakor och lite annat smĂ„tt och gott. 
Hugo hoppas pÄ att hitta skalbaggar och spindlar och jag vill helst ha kantareller. Men en mask gÄr vÀll ocksÄ bra. ;-) haha

HÀr har ni jungeltarzan i ÀppeltrÀdet

Myggbiten mellan ögonen stackarn. ❀
Och min sovande nybadade Ludwig 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0