Helg


Okej, nu va det ett tag sedan igen...! Vad hĂ€nde? Jag skulle ju bli duktig pĂ„ att blogga igen.. I fredags sĂ„ var vi pĂ„ stranden och ute pĂ„ ön. Vi grillade och hade mysigt (dock badade vi inte denna dag) 


Hugge kÀkar blÄbÀr i sin koja ;-)

Mamma och paddan ❀



Vi Äkte hem dÄ det inte var meningen att vi skulle Äka ut till stugan frÄn början. Vi hade ingenting med oss. Vi har sovit ute pÄ ön tvÄ nÀtter i sommar. Skandal, men det ska Àndras pÄ ;-)

I lördags var vi pÄ middag hemma hos Sylvia och Jens. Fick tvÄ kort frÄn kvÀllen

Jag , Jenni och hennes gulliga lintott till dotter ❀
Och kidsen som kĂ€kar glass. Ludwig fick jĂ€tte gulliga kavat skor av hans och Johanna som ocksĂ„ var dĂ€r. Vi hade det trevligt och det var vĂ€ldigt god mat och jag DRACK VIN ;-) de niii. Vi avslutade den kvĂ€llen med att dra med oss Hans och Johanna till kallfors norra och kolla tomter att bygga hus pĂ„. 

Och idag dĂ„... Idag har Mattias bror Tomas med familj varit över pĂ„ lunch. Vi gjorde i ordning en sallad med allt möjligt till. Super frĂ€scht. 
PÄ kvÀllen kom min fina vÀn Mary-Jane med familj över med pizzor jag som skulle bli smal ;-)

Barnen hade vattenlek i köket och vi babblade bebissnack (hon ska ha sin tredje om tre veckor) vi mös med Ludde som tydligen har blivit stor :) min lilla kille. 


Han ler nĂ€r han fĂ„r se boobs ;-) moahahaha 




Mina boys har klippt sig. 

Vi hade iaf en himla trevlig helg. Det ska ju vara fint vÀder hela denna v sÄ det blir att ligga pÄ stranden och hÀnga ute i stugan. Svensk sommar som sig bör.

HĂ€r fĂ„r ni en bild av mig pĂ„ bb . TĂ€nk att det var en mĂ„nad sen Ludwig kom till vĂ€rlden. Mitt lilla mirakel. Min skatt ❀ 

Nu ska jag sova. Natti natti. Puss

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0