Hej

Det blir inte mkt över till bloggen nu förtiden.. 
Vi har varit pĂ„ vĂ€stkusten vilket var supertrevligt. Mycket sol och bad, sena kvĂ€llar med skaldjur och vin, tidiga mĂ„rnar med hundra ungar ;-).. Dessis systers mans syster med familj kom ner. ( va det invecklat?) :) och dom hade ocksĂ„ tvĂ„ kids. 
Vi Ă„kte förbi GrĂ€nna pĂ„ hemvĂ€gen. 
IgĂ„r var vi hemma hos Mattias syster och grillade. Idag var Dessi och Jocke över pĂ„ middag och imorgon ska vi Ă„ka till stugan med Mary-Jane m familj. Jag Ă€lskar att ha semester med mina tre killar ❀

Har tagit sjukt mkt kort 







Krabbfiske (Mattias Ludvig och Hugo )

Utsikten frÄn huset vi bodde i var ju grym
Fina Elin ❀ gillade henne frĂ„n första stund ! Vi kom fram till att vi har gĂ„tt pĂ„ dagis ihop ;-) sĂ„ kul
Gos unge





PĂ„ den hĂ€r bilden sĂ„ ser det ut som att jag vĂ€ger hundra kg men det bjussar jag pĂ„ ;-) hahaEmma (dessis dotter ) Ă€r grym pĂ„ frisyrer och fixade mitt hör varje dag ❀HĂ€r med en fiskbensflĂ€ta 


NÄgon annan flÀt variant :-D
Vi Ă„kte Ă€ven ivĂ€g pĂ„ middag med ett par kompisar till oss som bor i Gbg. Helt underbart mysigt stĂ€lle jag bara Ă€lskar vĂ€stkusten ❀
Simon ❀ Ludwig 
Och fina Nina med min man ❀

VĂ€stkusten kommer vi att Ă„ka tillbaka till snart. Älskar smögen som vi tyvĂ€rr inte hann besöka denna sommar...

Lite bilder frÄn GrÀnna fÄr ni hÀr


Angry birds mannen vÀljer och vrakar
Polkagris tillverkning 

Min kÀrlek hemma imorse.. Och pÄ tal om imorse, sÄ fÄr jag inte plats i sÀngen lÀngre. Tror vi behöver bygga ut ;-) haha

Och en bild pĂ„ efterrĂ€tten som vi Ă„t ikvĂ€ll.. Nu har jag bombat fĂ€rdigt med bilder... Iaf i detta inlĂ€gg ;) ❀ Puss

Kommentarer
Postat av: Vronkan

Åh, vad hĂ€rligt ni verkar ha haft!😊 LĂ€ngtar efter er! Vi tog med oss Mattes bĂ€rplockare som ni glömt, sĂ„ vi har anledning att ses snart😆😍 puss

Svar: Ă…Ă„Ă„ vi saknar er ocksĂ„. Haha den hade jag förtrĂ€ngt. Den var ju hur dĂ„lig som helst dessutom ;) vi har semester nĂ€sta v ocksĂ„. Kanske erat utomhus bad i Sthlm? Puss
Caroline

2014-07-31 @ 11:42:25
URL: http://dethandlarommigpamin.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0