GĂ„rdagen

Ingen sol, men desto mera bad..








Vi var hos Karin, Micke och Ester ❀
Vi blev bjudna pÄ grillat och glass med jordgubbar (jag fÄr inte Àta gubbarna för dÄ fÄr Ludde finnar ;-) ))
Ungarna badade typ hela tiden och vi var inte hemma förrĂ€n halv ett pĂ„ natten. 

Idag har vi varit en svĂ€ng nere pĂ„ stan och shoppat lite pĂ„ rean. 
Vi har Ă€tit blodpudding och bacon och nu sitter min man och syr en amningskudde till mig ;-) haha gulligt va?? 

Just det... TĂ€nkte visa er lite gamla bilder pĂ„ Hugo. Hugo och Ludwig Ă€r visst vĂ€ldigt lika insĂ„g jag nĂ€r jag började kolla pĂ„ bilder pĂ„ H i samma mĂ„nad som L Ă€r nu. Kolla sjĂ€lva.. 




DĂ„ kanske inte Ludwig Ă€r sĂ„ lik mig Ă€ndĂ„ som alla sĂ€ger. Buhuuu. Hugo blev ju sĂ„ lik Mattias sĂ„ att man skulle kunna tro att det Ă€r matte jag har fött ;-) ❀


Min fina man som sitter och syr Ă„t mig ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0