FarstanÀs

Vi Ă„kte till farstanĂ€s idag. Mattias ville dit. Jag gillar inte den stranden alls, och inte han heller efter idag. 
Hugo blev av med bĂ„de hink, spade och bilar. Folk kacklar, springer över ens handduk och den Ă€r pĂ„ tok förstor. 
Jag tycker om nÀr det Àr lugn och ro, och det viste jag ju redan frÄn början att inte farstanÀs var. Ja ja. Hur som haver, sÄ Àr inte det stranden vi vÀljer nÀsta gÄng ;-)

Idag har vi varit hemma hos Dessi och Jocke och fikat. Barnen har badat i pool och kĂ€kat hamburgare. SĂ„ himla trevligt. 
Vi gick hem till mina pĂ€ron en svĂ€ng ocksĂ„ dĂ„ dom bor i samma omrĂ„de. 

Imorgon blir det en utflykt till M,s bror med familj i VĂ€sterĂ„s . 
Hugo ska fĂ„ hĂ€lsa pĂ„ sin gamla kanin (puppe) som numera bor hemma hos dom pĂ„ deras gĂ„rd. 
Vi Ă„ker tidigt imorgon, sĂ„ vi hinner med stranden ocksĂ„, och matsĂ€ck ska med. Vi Ă€lskar picknick i vĂ„ran familj. 
Vi har Ă€ven ett uv tĂ€lt som jag fick i vintras av en kollega. Vi anvĂ€nde oss av ett jĂ€tte stort paraply idag(och det funkade okej) men tĂ€ltet fĂ„r följa med till VĂ€sterĂ„s imorgon och invigas. ;-) 

Fick inga bilder idag dĂ„ min mobil har varit urladdad. 
Den hÀr bilden hann jag iaf fÄ. Mitt lilla hjÀrta som hÄller i en Àcklig spindel ;-)

Nej........ 
Nu ska jag försöka sova, sÄ att jag orkar upp imorgon bitti. Puss och kram pÄ er
            

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0