Blandat inlÀgg

Hej
Det blidde inget inlĂ€gg idag heller. Jag mĂ„ste skĂ€rpa mig ;-) idag har vi hĂ€ngt i badparken, pĂ„ torekĂ€llberget och ute pĂ„ ön. 
Vi har grillat, Àtit tÄrta och haft besök av deo och Jessika med kids. Dom har badat jÀkla dÄrar.. Tog vÀrldens roligaste kort pÄ matte som har panik och ska upp ur vattnet.. ;-)

Typ..... Flytta pĂ„ dig ungjĂ€vel, jag ska upp hahahaha..

Mattias fyllde Ă„r igĂ„r och vi skulle ha dragit till stugan redan dĂ„, men det var ju sĂ„nt Ă€ckelvĂ€der tyvĂ€rr.. 




Det var lite bilder frĂ„n ön.. Och den sista pĂ„ buggs som badade nĂ€r vi kom hem. 

I mÄndags var vi pÄ Junibacken (jag Hugo Ludwig och Josefine) Mattias hade möte uppe i Sthlm sÄ dÄ passade vi pÄ att hÀnga pÄ Junibacken <3




SagotĂ„get ❀ sĂ„ himla mysigt.. 
Det var en jÀtte lyckad dag och barnen var super duktiga. Ludwig sov i tre timmar i bÀrselen och jag höll typ pÄ att dö av ryggsmÀrtor men annars var det jÀtte bra..

I helgen var vi ute hos Mattias syster i stjÀrnhov och hade mys. Vi blev bjudna pÄ en jÀttegod middag. (Fisk och ris) det var gudomligt. Hugo och Ullis bakade dröm-kakor till efterrÀtt. Jag skulle nog fan kunna leva pÄ drömmar. Jag ska aldrig jobba pÄ bageri ;-)


Hugo Àter glass i sin koja ;-)


Hugo och hans kusse Rickard ❀

Min lillebror fyllde Àven Är i helgen. Han fick en resa till Spanien och drog med hans fyra kompisar i mÄndags. Min lilla lillebror. Herregud vad Ären springer ivÀg

Love u brooou

Och sĂ„ avslutar vi det hĂ€r inlĂ€gget med en bild pĂ„ Ludwig. Jag kan inte sluta titta pĂ„ min skatt. Han Ă€r min ögonsten. ❀ TĂ€nk att jag har haft turen att fĂ„ en lika vacker unge en gĂ„ng till ;-) 

Min lilla puddingpastej ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0